Rastgele Film
Yukarı Çık
2
Bildir
Işıkları Kapat
Facebook Paylaş
FİLM BİLGİLERİ
Labirent 3: Son İsyan izle
6.2

 383İZLENME

6.2İMDB

 143 SÜRE

YIL 2018

Ülkemizde Labirent: Son İsyan adıyla vizyona girecek olan filmde Kayranlı dostlarını, hayatını, anılarını kaybeden Thomas, isyan organizasyonunun kendisine söylediklerine inanmamaktadır. Son test olan Alev Deneyini geçen Thomas organizasyonun söylediklerinden fazlasını hatırlamaktadır. Hafızaları geri verilen Thomas, Minho ve Newt buna inanmadıkları için ölümcül tuzaklarla dolu labirentten kurtulmalarından sonra hapsoldukları tesisten kaçmayı başararak WICKED e direnen Right Hand isyancı grup ile bir araya gelmeyi başarır. Fakat Teresa’nın kendilerine ihanet ettiğini öğrenmeleriyle bir kez daha WICKED ile karşı karşıya gelirler. Bu sırada organizasyon Minho’yu yakalayıp elinde tutar. Thomas ve arkadaşları Minho’yu kurtarabilmek için organizasyonun peşine düşer. Labirent 3: Son İsyan izle, Labirent 3: Son İsyan full izle, Labirent 3: Son İsyan 1080p izle, Labirent 3: Son İsyan direk izle, Labirent 3: Son İsyan filmini izle, Labirent 3: Son İsyan full hd izle, Labirent 3: Son İsyan türkçe dublaj izle, Labirent 3: Son İsyan altyazılı izle.

Labirent 3: Son İsyan 2018 filmini tek parça full hd olarak ister 1080p türkçe dublaj istersen 720p türkçe altyazılı olarak takılmadan, donmadan online olarak indirmeden izleyebilirsiniz. Maze Runner: The Death Cure filminin konusu, fragmanı, bilgileri, oyuncuları varsa serinin diğer tüm filmlerini bu sayfanın içerisinde rahatlıkla bulabilirsiniz. İzleyecek diğer kişiler için yorum yapmayı unutmayın. Full HD Film İzleten Keyifli Seyirler Diler :)

6.2/10 64375
YORUM YAZ
FİLM HAKKINDA SÜRPRİZ BOZAN BİR BİLGİ VERECEKSENİZ İŞARETLEYİNİZ
Spoiler
YORUMLAR
“Labirent 3: Son İsyan” filminde 65 Yorum bulunuyor.
  • seksinbabası

    harika izleyin

  • saaa ne oglım

    nayır olamazzzzz

  • sananane

    Çok güzelmiş

  • memet ka

    güzel

  • H.Kurt

    Superrrr

  • Bilmiyorum

    Film cidden harika ben aşırı derecede beğendim

  • enesdamanli

    [spoiler] Newt’ e çok üzüldüm ama kalitede film çok güzel di [/spoiler]

  • ACCOUNTMEN

    İYİ BİR FİLM

  • kaptan

    mükemmel bir film çok etkilendik

  • eda

    hayır ağlamıyorum,ağlamıcam ve tabiki sonda ağladım ama film çooook güzeldi herkese tavsiye ederim

  • Sena

    [spoiler] Neden newt? [/spoiler]

  • tolga çetin

    Bu serinin en güzel filmi kesinlikle ilk bölümüdür. İzlemeyen arkadaşlar kesinlikle izlesin…

  • mehmetnezirisikhan

    Film gerçekten harika. Bu kalitede izleme imkanı verdiği için fullhdfilm ailesine özellikle çook teşekkürler.. Site tartışmasız 10 numara

  • batuhan kaya

    güzel filmdi keyif aldım

  • HolyCow

    Güzel film, ilerideki yıllara ışık tutan özellikle bu tür filmleri izlemek zevkli oluyor.

  • Thomas

    Ba-yıl-dım
    Tek kelimyle mü-kem-mel
    Altyazılı izleyin.

  • a

    the 100 bu filmin dizi hali resmen

  • Rıdo can

    Efsanevi bir filim herkese tavsiye ederim

  • asdas

    çok güzeldi [spoiler]newt in ölümü üzdü ağlicaktım[/spoiler]

  • !!!

    çok güzeldi

  • Bilgilendirici

    Spoiler neden koymuyorsun kardeşim

  • umutmertdemir

    Harika paylaşım için çok teşekkürler

  • ahmet

    serinin en güzel filmiydi, sıkmadan izlettiriyor.

  • İzge

    Abicim filmin [spoiler]sonunda niye ölüyor güzelim çoçuk yaaa ben onu çok seviodum!!!!!!!!! [/spoiler]

  • Melike

    efsane yaaa sonda ağladım abi bu nası mükemmel bir filmdir

  • Hamit MAMAN

    Gerçekten mükemmel bir filmdi emeği geçen herkezin ellerine gözlerine ve hislerine sağlık [spoiler]kızın ölmesi üzdü ama iyi iş çıkartmışlar bravooo[/spoiler]

  • mustafa

    gizemde ortadan kalkınca diğer iki bölüme göre oldukça kötü kalmış. filmde bir sonraki sahneyi kolaylıkla tahmin edebiliyor en az 5-6 sahnede bundan sonra bu olacak dedim aynısı çıktı ve son olarak i am legend’e bağlayarakta tüyü diktiler.

  • muhammet

    4 çıkarmı acaba

  • mr

    ne ara taşındınız da mısırın hasat zamanı geldi be mübarekler 😀

  • cemal çitil

    nerdeyse ağlıycaktım sonunda ha süper bir film

  • hasan uzma

    [spoiler]newt öluyo[/spoiler]

  • UGUR1907

    Harika çok güzel bir film gerçekten

  • vusal bayramov

    cook guzel filim

  • hknglmz

    Harika site harika film

  • muratti

    ilk 2 filme gore zayifti yinede izlenir.bu arada kalite cok iyi tesekkurler…

  • Aşldmös slddl

    Yav kitapla filmin alakası yok ! Kitaba göre filmi yapıyorlar ama biraz aynı yapsalar ne olur bir kere kitapta o şehre minho ile gidiyorlar ama burda minhoyu o şehirde arıyorlar saçmalık

  • baban gaming

    çok iyi izleniyor

  • mas552634

    Güzel bir seri olmuş

  • baktims

    benim gözümde 2. seri bozmuştu misal bağzı şeyleri açıklamasalar dı gizemini koruyup merak içerisinde izletecekti. yinede güzel yapımın 3. izlemey değer.
    emeği geçenlere teşekkürler.

  • ohhh

    evsooooo

  • mericosports3

    Vee… şu dakikadan itibaren 3 filmide aynı günde izlemiş bulunuyorum. Asla zaman kaybı faland eğil, muhteşem bir film serisi. izleyin, izlettirin.

  • Black

    Sonunda çok duygulandım.. Ahh be neler geçirdiler gördüler.. Gurur duyuyorum .. İlginç bir şekilde çok etkisinde kaldım. Ve bir korku-aksiyon filminden ders çıkardım.. Arkadaşlık konusunda müthiş etkileyici som seri..

  • sebnem

    Cok guzel

  • yağız berkay büyükyazıcı

    1.2.3 izlemezseniz anlayamazsınız. onun haricinde film efsane herkez için tavsiye ederim

  • bir adam

    abicim spolier verme

  • Ibo

    Film tam gaz gelecek beyler sab rdin 4 de tüm dünyayı kurtariyorlar

  • Zeytinözü

    Filmin tüm serilerini izledim. Bu hali hakkında ise sıra dışı bir çalışma olmuş olması güzel. Tek fark artık Labirent belki de olduğu gibi sadece akıldadır.

  • Mervezxx

    Hayatımda izlediğim en güzel serilerden biri.Kesinlikle izleyin sonunda ağlamamak elde değil 🙁

  • isa

    newt ilk bolumdeyani ilk serideyaralanmisdi dikkatli izleyin o yuzden zombi oluyor

  • Madmin

    Şimdiye kadar izlediğim en iyi seri. İlk kez bir kitaptan uyarlanmış filmi beğendim. Serinin ilk 3 kitabını 2 günde bitirdim ve 3 filmide severek izledim. Bugün 4. Kitaba başladım ve akşamında bitirdim. Tartışmasız dünyanın en iyisi James Dashner..

  • Tümay Acar

    Filmlerin hüzünlü bir sonla bitmesinden nefret ediyorum.
    Ama filmin hakkını vermek gerek harika bı film

  • napcan?

    film acayip güzeldi mükemmeldi ve harikaydı sonu biraz olsun acıklıydı [spoiler] Newt öldü için çok üzüldüm keşke ölmeseydi bi umut ama labirent 4 de geri dönsün [/spoiler] ve serinin devamı mutlaka gelsin bence diyer seride tutar 2019 da gelsin mutlaka lüfennn son kez harika

  • Wacky Things

    [spoiler] ya teresanın öleceğine üzülceğimi düşünmezdim ve newt in kurtulcağını sanmıştım koşarak oda sarılır diye bekledim [/spoiler] Ama güzeldi

  • Newt Scamander

    Serinin kitaplarını da okumanızı şiddetle tavsiye ederim. Sinemaya uyarlanmayan diğer iki yan kitap da film haline gelir umarım. Bu tür bilimkurguları her daim sevmişimdir.

  • HOKE

    Bu kadar güzel bir film serisi bu kadar saçma bitebilirdi bir ^20 century fox^ klasiği illa birileri ölücek ve ölenlerin hasreti çekilicek gene bir amerikan klasiği olan izleyicinin duygularını düğün çorbası haline getirisi hadi onu anladım anlamsız ve saçma öldürülüş ler ilede bu çorbanın kekiği tuzu karabiberi oluşu 4. Film çıkarıcaz biz ayaginada saçma sapan beklenti bırakan bir son sahne ne diyim küçük ergen kızları ağlatacak son mantıklı bencede, yani sitemim net şu aptal 20 fox a ya yeter arkadaşım sırf birilerini ağlatmak için benim duygularımla niye oynuyorsun bari öldüreceksen öldür oyun oynama direk öldür gitsin neyse özet ile filmin diğer ikisine olan bakışım bu filmde geçerli değil ama gerçekten abuk subuk duygu karmaşası yaratsada eli belinde bir film ☺☺

  • vaybe

    2019 a girmeme saatler kaldı ben hala bunu izliyorum [[spoiler] teresa neden oldu a*k kurtulsalardı keske ondan sonra gemiye binip giderken icerideki 30 40 kisi yaratığa dönüşüp herkesi öldürse ve en sondada Monsters are the king of everything falan giuzl olur [/spoiler]

  • Niyazi Kalender

    harika filmdi ve hayatımda izlediğim en iyi film diyebilirim

  • Berrra

    [spoiler]Her bölümünü izledim hiç birini kaçırmadım[/spoiler]

  • Filim efsoooo kesin izleyin

    [spoiler] iyiki minho yu kurtadılar [/spoiler]

  • Ramazan

    [spoiler]Filmin sonunu begenmedim keske newt kurtulsaydi tenesa Tedaviyi soyledigi an Thomas newt kurtarabilirdi savasmak yerine[/spoiler]

  • Derya Çengel

    Kitapda farklıydı aslında. Alev deneyleri de labirent gibi bir görevdi orada yakalanmıştı.

  • Sasalog

    Aşırı saçma bir konu bütünlemesi. Aksiyon güzel ya da macera sevenleri etkiler belki ama konusuyla bildiğiniz bitirmiş kendisini. Kitaptan uyarlama film gerçi. kitabını okumadım belki orada bütünlemeyi yapmışlardır. Şimdi ’’ne diyor bu ya’’ demeyin filmle ilgili size mantık hatasınıya da benim tabirimle komple konu hatasını söylüyorum. [spoiler]Thomas O labirente atılmadan önce -ki bu en az 3 sene- Zaten İsyan’a çalışıyordu. Bir allahın kulu ’’gel bir kan ver de bakalım seninki işe yarıyor mu’’ diye sormamış bu adama İsyanda çalışırken herhalde! Filmin sonunda beyefendinin kanının tedavi olduğu anlaşılıyor. O kadar şehirler kurup labirentler yapan ’’İsyan’’ Kendi çalışanlarından kan alıp test etmiyor? Aklımızla oynuyorlar resmen. Aksiyon iyi olabilir ama resmen konu bakımında sıfırdır bu film.[/spoiler]

    1
  • Wewe

    On numara

  • Arginin

    Çok güzel tesekurler

  • Loras

    Güzel