Rastgele Film
Yukarı Çık
1
Bildir
Işıkları Kapat
Facebook Paylaş
FİLM BİLGİLERİ
Logan izle
8.1

 177İZLENME

8.1İMDB

 137 SÜRE

YIL 2017

Logan, yaşlandığı için özel güçleri yavaş yavaş etkisini yitirmeye başlamıştır. Bu nedenle Meksika sınırında saklanmaya başlar. Burada gizlenmeye devam ederken Laura ismindeki bir kızı gördüğünde tüm gizlilik sona erecektir. Bu küçük kız da mutant’dır ve artık kendisi gibi onu da peşinde olan bütün kötülüklerden korumak zorundadır. Filmde Logan’ı Hugh Jackman canlandırıyor. Ayrıca filmin oyuncu kadrosunda Boyd Holbrook, Patrick Stewart ve Doris Morgado gibi ünlü isimler de bulunuyor. Aynı zamanda Hugh Jackman, bu film ile Wolverine’e son kez hayat verecek. Scott Frank ve Michael Green’in senaryosunu yazdığı bilim kurgu türündeki yapım, Wolverine karakterinin hem 3. hem de final filmi olacak.

Logan filmi, orijinal Wolverine serisinin devamı, yani 2013’te gösterime giren The Wolverine filmiyle başlayan serinin 2. filmi, toplamda Wolverine üzerine çekilen 3. film olacak (X-Men Origins: Wolverine ve The Wolverine’in ardından). Bu film aynı zamanda Hugh Jackman’ın Wolverine’i canlandırdığı son film olma özellğine sahip.

Logan 2017 filmini tek parça full hd olarak ister 1080p türkçe dublaj istersen 720p türkçe altyazılı olarak takılmadan, donmadan online olarak indirmeden izleyebilirsiniz. Logan filminin konusu, fragmanı, bilgileri, oyuncuları varsa serinin diğer tüm filmlerini bu sayfanın içerisinde rahatlıkla bulabilirsiniz. İzleyecek diğer kişiler için yorum yapmayı unutmayın. Full HD Film İzleten Keyifli Seyirler Diler :)

8.1/10 135535
YORUM YAZ
FİLM HAKKINDA SÜRPRİZ BOZAN BİR BİLGİ VERECEKSENİZ İŞARETLEYİNİZ
Spoiler
YORUMLAR
“Logan” filminde 55 Yorum bulunuyor.
  • Serhat Yeşilkaya

    Film tek kelime harika. teşekkürler admin 🙂

  • mavi_deniz

    film güzel izle kaçırma zamanın nasıl geçtiğini anlamıcan :)))

  • emircanergun

    çok teşekkürler film istek le gönderdiğim film i yayınlamışssınız çok memnunum bu siteden 😀

  • akira

    muhteşemdi ama bu X men lerin sonu olmayacak bence o çocuklar yeni nesil olarak geri dönecekler ( Not: ilk altyazılı olanı orjinal sesli olanı izlemenizdir )

  • tolgatezel

    Yine inanılmaz bir yorum tebrik ediyorum. İzleyecek arkadaşlara müthiş yardımcı oluyorsunuz 🙂

  • tolgatezel

    Beni oldukça şaşırtan bir X-men serisi. Wolverine serisinin son filmi olduğunu duymuştum.
    [spoiler]Hem Charles’in hem de Logan’ın ölmesi çok enteresan . Film 2024 de geçtiği için büyük ihtimal ile hali hazırda devam eden X-men Serisinde bu karakterler yaşıyor olacaktır ama bu film kafa karıştırıcı tabi :)[/spoiler]

  • Hook

    aynen tolga kardeşim bende antin kuntin yorum yapanlardan hoşlanmıyorum çok yardımları dokunuyor film konusuna hakim olmayanlar için ne kadar garip gülesim geldi 🙂

  • Hook

    3 4 ay dır yoktum bakıyorumda 1 sırayı kapı vermissiniz acaba bütün yorumlarınız bu şekildemi işleniyor unutma.
    EFSANE GERİ DÖNDÜ 🙂

  • izleyici

    harika bir film zamanı olan beklesin bu güzel filmin içine edipte sinema çekimi seyretmesin.

  • yasaraslanturk

    yorum yapmaya bile gerek duymuyorum puanım 8.7/10

  • onurka

    çok güzel olmuş tavsiye ederim

  • müşerref ünver

    süperdi… kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim….

  • LeonThePRO

    Teşekkürler.

  • EVOOOOOOOOOO

    BU SİTENİN VERDİĞİ HİZMETİ BİZE DEVLET VERMİYOR YEMİN EDERİM…

  • sakine

    10 numara film emeği geçenlere teşekkür ederim

  • Prosleyt

    Teşekkürler Her zamanki gibi süper 😉

  • Narin

    Kesinlikle abartılıyor çok sıradan bir senaryo olmuş böyle bitmeseydi daha güzel olurdu.

  • cancetin

    harika bir film, alt yazılı izlemenizi öneririm

  • ersincoban

    guzel bir film olmuş izlenmeye değer… tesekkürler

  • altayliyim

    Eh işte, güzel film olabilir ama bana hitap etmedi…

  • Kadir

    sizin nasıl bir görüş açınız var arkadaşlar mavi arkadaşımız filmin güzel olduğunu ve zamanın akıcı olduğunu yazmış.. size diyorum 2 kişi adamla alıp veremediğiniz ne ben senin o film anlatımını okuyacağıma girer filmi izler bitiririm.. mavi arkadaş sen bunlara bakma sen yaz biz senin yorumları okur izleriz…. tşkler tavsiyen için mavi

  • Ali ekbr

    Guzel bir film

  • Isimsiz

    Uzun suredir bukadar kaliteli goruntulu site ariyordum. Tesekkurler

  • ozan

    o son sahne neydi oyle ya bir an benide bu kdr cok sevebilecek bir kizim olsun istedim

  • mehmet ali

    mavi_deniz iyi bir site takipçisi idi dikkat ediyordum , 2 kafadar adamı çekemeyip birleştiler adam siteye girmiyor ya arkadaşım siteyi takip eden güncel tutan insanlardan ne istiyorsunuz üzüldüm hakkaten çocuk hiç olmasa iyi kötü diyordu bize film zevkide güzeldi aklıma yatıyordu filmleri yazık oldu o çocuğun gidişi…

  • mert genç

    süper

  • Amedia

    Üzdün bizi Logan Reyizzzzz :’|
    Bu arada Muhteşem bir film kesin izleyin..

  • şuayip demir

    emeği geçen herkeze teşekkür ederim

  • misafir

    Film çok harika. Site yöneticilerinin emeğine sağlık. Ancak filmi çocuklarla oturup izledim ve aşırı küfürlü çeviri eklenmiş maalesef. Bazı çeviriciler marifetmiş gibi adamların ağzından her çıkanı ağır küfürlü çeviriyor. Normalde kendim altyazı okumuyorum, ancak çocuklar yanımdayken epey zorlandım. Ben çevirsem biraz yumuşatıp çevirirdim. Seslendirirken hiç o şekilde seslendirildiğini görmüş mü bu çok bilmiş arkadaşlar, hiç yakışıyor mu?

  • msain1356

    Gerçekten bir wolverine hayranı olarak söylüyorum; beklentinin çok altında. Hiç bir tarafı etkilemedi. Harry Potter ’dan sonra Fantastik canavarlar nelerdir, nerede yaşarlar gibi bir şeyle karşılaştım resmen.

  • Hook

    kardeşim bu sitede en çok aktif olan bendim bizim demek istediğimiz filmleri izlemeden antin kuntin yorum yapması ben 5 6 aydır yokum bu site açıldığından beri ben buradayım neredeyse Allaha Şükür utandırmadılar.
    sizin görüş açınız farklı filmden anlamayanlar bizlere yorum veya cevap yazmasın lütfen.

  • Hook

    bu filim nedir böyle arkadaşlar beyin yaktı yani ben üzüldüm şahsen logan’ın ölmesine
    zaten gerçek hayatta da sanırım kansermiş öyle bir şey duymuştum yalan bir bilgi vermeyeyim ama bi google amcaya sorun isterseniz.

  • JokerInTheGame

    2. kez izledim yine mükemmel yine efsane kesinlikle izlemeden geçmeyin 🙂

  • tolgatezel

    Filmlere yapılan yorumlarda güzel film, iyi film, kötü film, kesin izleyin , zaman geçirmelik vs gibi tabirler kullanmak ve yorumu sadece bu cümlelerle kısa kesmek izleyecek insana yeteri kadar şevk vermiyor malesef. He bu tabi senin ufkun ile de alakalı. Yüzlerce,binlerce çekilmiş ve film sitelerine eklenmiş film var. Bunların ` ve p ’ i zaten orta seviyenin altında filmler. Yapıcı yorumlar yapmadığımız taktir de hem insanları film izlemeye teşvik edemiyoruz ve soğutuyoruz hemde beğenmeyeceği bir filmi izlemesine sebep olup zamanından ediyoruz. Daha geniş içerikli yorumları yapmamın sebebi budur. Sevgiler

  • TUUNE

    Şahsen serinin en güzel filmi olduğunu düşünüyorum. Serinin önceki filmlerindeki ’’ Aha şimdi s*çtınız, Wolverine kızdı’’ dediğimiz Wolverine malesef bu filmde yok. 🙂 [spoiler]Bu filmde Wolverine oldukça çökmüş ve yaşlı olarak karşımıza çıkıyor. Malesef yaralarını yenileme gücü artık olmadığından dolayı pençelerini çıkartırken ellerinde açılan deliklerden bile acı duyuyor. Filmde kısaca Wolverine artık sıradan bir hayat yaşamak isterken (serinin diğer filmlerini pek dikkatli izlemediğim için nerden çıktığını anlamadığım) kendisine benzeye (pençeleri falan olan) ufak bir kız çocuğuyla karşılaşıyor ve onu kendisi gibi mutantlara özel korunaklı bir yere götürürken yolda önüne çıkan engelleri anlatıyor kısaca film. Filmin sonuysa Wolverine için kötü bitiyor.[/spoiler]
    Yer yer duygusal sahnelerle birlitke şahsen her saniyesi aksiyon dolu ve sürükleyici bir film olduğundan dolayı kesinlikle izlemeniz gerektiğini düşünüyorum. Harika bir yapım olmuş. 8.5/10

  • Isimsiz

    Guzel film izleyin

  • bilalbrn98

    Site çok başarı, film zaten Kusursuz. İyi seyirler dilerim.

  • TRbznEnes61

    Harika gerçekten muazzam çok duygusal bir film hatta [spoiler]charls ın öldüğü yerde nerdeyse ağlayacaktım wolverine o kadar üzülmedim charls a üzüldüm [/spoiler]

  • mucahit can sinem

    bu film harika

  • Tunahan Doğan

    Hiç Ağlamayan Bir Olarak Ağladım Be Serinin Son Filmi Olması Çok üzdü Beni Logan Reyiz 🙁

  • b.t

    emeğinize sağlık.izlenmeye değer süper bir filim…

  • kayra

    muhteşem izlenmesi gereken bir film

  • Moon_Light

    Hugh Jackman, gerçekten oyunculuk konusunda çok güzel bir iş çıkarmış. Jackman, Wolverine karakteri ile olgunlaşmıştı, bu filmde de resmen karakterin altına imzasını atıp bırakmış. Bundan sonra yerine kim gelirse gelsin dolduramaz herhalde.
    Teşekkürler…

  • sıradan biri

    inşallah cennette buluşuruz kardeşerim. Öyle bir yer vallahi var 🙂

  • FerdiSungun

    Biz Erkekler destek cikariz flim onemli diil (bitane bayan yok nerdeyse. ,,,,,!Kalite,,,,! Made in ERKEK,

  • dyrbilmez2121

    Harika Bir Film Keşke Hiç bİTMESİN Diyecek Bir Film

  • hsn

    güzel film

  • boş insan

    Yalnız film 2029da geçiyo arabası 2024 model

  • VOLKAN

    TEŞEKKÜRLER.EMEĞİNİZE SAĞLIK

  • Bulut güneş

    İmzanızı çok beğendim , lakin sizde bir korsanın resmini profil yaparak arsızlık etmişsiniz … hatanızı görmeniz ve yanlışınızdan dönmeniz dileğimle …

  • halit

    bence o çocukların elinde olan yeşil sıvı ile logan tekrar gelecek, demedi demeyin 😀 yoksa niye öyle bir konuşma geçsin orada 1:46:20

  • Deadpool

    Yıl 2018 hala hacı murat bile kullanan var kardeşim herkes her yıl araba mı değiştirecek nerde para

  • Hayrettin Eren

    Ben Bir Wolverine Hayranı Olarak Bu Filme Tek Kelimeyle Hiçbi Şey Diyemem Çünkü Filmi 1 Kelimeyle Tanıtmak Yanlış ’’Filme Tek Kelimeyle Hiçbi Şey Diyemem’’ Derken İyi Anlamda.Şuan Ciddi Ciddi Ağlıyorum.Elveda Hugh Jackman Elveda En İyi Wolverine Elveda (İnşAllah X-23 Solo Filmi Yaparlar Ordan Devam Eder Veya Bu Filmin Öncesinde Bişeyler Olduysa Onla İlgili Film Çekerler) teşekkürler Admin Biliyom Çok Konuştum Çünkü Göz Yazşlarımı Dindirmek İçin Yazıyorum.Nokta 🙁

  • Yiğit Alp Karakaş

    Xmen First Class ve sonraki çıkmış olan bütün Xmen filmleri bir başyapıt defalarca izlesemde sıkılmam.Wolworine in en güzel filmi ilk film olan Wolworine Originsti halada öyle gözümde.Bu film o kadar beklentilerimin altında kaldı ki anlatamam o kadar met edildikten sonra bu kadar klişe ve sonu olmayan bir seneryo beklemiyordum açıkçası filmi 1 ayda çekip gitmiş gibiler Wolworine i sevmesem sonuna kadar dayanamazdım sanırım gerçekten büyük hayal kırıklığı yaşadım daha önce Xmen izlemediyseniz sakın ondan bundan duyupta bu filmle başlamayın!

  • Terminator baba

    Keşke [spoiler]logan ölmeseydi :([/spoiler]